Jeśli aukcja na allegro.pl wygasła, a chcesz ją obejrzeć - do adresu dodaj literkę "X" i naciśnij enter
Strona Główna Nr aukcji: 2484149683
POMPA WTRYSKOWA 0470504003 ASTRA VECTRA 2.0 DI DTL

POMPA WTRYSKOWA 0470504003 ASTRA VECTRA 2.0 DI DTL

Podobne:

Data wystawienia aukcji: 2012-07-14 21:11:07
Data zakończenia aukcji: 2012-08-13 21:10:00
Dane aukcji
Kup teraz: 1400 PLN
Parametry
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
<

Kontakt.


tel: *** pokaż kontakt ***


tel: *** pokaż kontakt ***


FAX: *** pokaż kontakt ***


E-MAIL: *** pokaż kontakt ***


www.vagtech24.pl

 

Za pobraniem

 

 

Gotówka

 


Przelew

 


PayU

 

Gwarancja bezpieczeństwa
jak również
ekspresowa wysyłka
zamówionego towaru, dokonywana zaledwie
w ciągu doby za pośrednictwem firm DHL lub UPS.

 

 


Wszystkie ceny podawane są w "złotówkach" i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, odwoływania ofert bądź wprowadzania w nich zmian.

Pełen regulamin na Stronie O Mnie

POMPA WTRYSKOWA PO PROFESJONALNEJ REGENERACJI
OPEL VECTRA ASTRA 2.0 DI 2.0 DTL



BOSCH

0470504003

0 470 504 003

*** Uszkodzona pompa do zwrotu lub kaucja
 

GWARANCJA 12 MIESIĘCY

NA PODSTAWIE FV LUB PARAGONU.

 

 

OBJAWY USZKODZENIA POMPY/STEROWNIKA:

  - PROBLEMY Z ODPALANIEM AUTA

 

- CAŁKOWITY BRAK MOCY

 

- BRAK MOCY W OKREŚLONYM ZAKRESIE PRACY SILNIKA

            - AUTO GDY JUŻ ODPALI PO ROZGRZANIU NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB GAŚNIE
 


- DYM Z TŁUMIKA

 

- BRAK REAKCJI NA PEDAŁ GAZU

 

KODY BŁĘDÓW

 

-P1630 ZAWÓR DAWKI (OPEL, SAAB)

            -P1631 STEROWNIK POMPY (OPEL, SAAB)

            -P1650 , P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN (OPEL, SAAB)

            -01318 (J-399), 0526 (AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA)

            -P1664, P1564 (FORD)

            -P1690, P1600 (NISSAN)

            -73 (BMW)

            -P1688 (DODGE)

 

Z serwisowego punktu widzenia każda pompa w której uległ zatarciu  zawór regulacji dawki paliwa musi być kompletnie zregenerowana. Większość klientów chcąc zaoszczędzić  wykonuje jedynie regenerację sterownika - wymianę tranzystora . W większości przypadków to pomaga ale na krótko, zazwyczaj bywa tak że samochód przejedzie kilkaset kilometrów i problem powraca.

 

Regeneracja obejmuje: naprawę sterownika, wymianę przestawiacza kąta wtrysku, nowe uszczelnienia oraz sprawdzenie i kalibracja na specjalistycznym stole probierczym.

 

ZAPRASZAMY !

VAG-TECH Łukasz Gurba

 


POMPA WTRYSKOWA 0470504003 ASTRA VECTRA 2.0 DI DTL

Cytat ze strony: http://allegro.pl/show_item.php?item=2484149683